סאונה לירידה במשקל

סאונה לירידה במשקל

סאונה לירידה במשקל יכולה להיות מאוד יעילה בגישה הנכונה. סאונה יבשה מבצעת פונקציות שימושיות רבות – היא מרעננת, מנקה את הנשמה והגוף, ממריצה, משפרת חסינות ומקדמת ירידה במשקל.

למה סנטימטרים נעלמים ומשקל יורד בסאונה

בגישה הנכונה, סאונה מבצעת פונקציות שימושיות רבות – היא מרעננת, מנקה את הנשמה והגוף, ממריצה, משפרת חסינות ומקדמת ירידה במשקל. כדי להדק את הגוף ולהיפטר מקילוגרמים מיותרים, אתה צריך גישה משולבת ואמצעים שיטתיים. כלומר, פרוצדורה אחת או שתיים לא מספיקות.

היתרונות העיקריים של סאונה יבשה על פני שיטות אחרות לירידה במשקל:

– זמינות. כמעט בכל עיר ישנם סאונות רבים שניתן לבקר בהם בכל זמן נוח תמורת מעט כסף. כל אחד יכול לבוא אבל יותר כיף כשיש לכם סאונה יבשה ביתית.
– פשטות ונוחות. בפנים אתה יכול להירגע, לנוח, ושומן תת עורי בשלב זה ייספג. אין צורך לנסות ולהתאמץ, כמו בחדר כושר, הקלוריות "יעזבו" את עצמן.
– יעילות גבוהה. בביקור אחד אתה יכול להוריד מ-500 עד 1500 גר'. לגבי המסה – הכל אינדיבידואלי, אבל הרבה מים יוצאים עם זיעה, לפעמים אפשר לרדת במשקל עד קילוגרם בשעה בסאונה (3 סטים עם הפסקות ומנוחה).
בסאונה יש את האפקט העיקרי לאדים חמים. כבר מהדקות הראשונות, זה מתחיל להועיל לגוף. הוא פותח את נקבוביות העור, מסיר רעלים ולחות, מחמם את הרקמות ברמת התא. כתוצאה מכך, ברקמות מחוממות, חילוף החומרים מתעצם ומאיץ, עקב כך מסירים שומנים עודפים. כתוצאה מכך – ירידה במשקל וסנטימטרים במותניים.

כיצד להתכונן להליך של ירידת משקל בסאונה:

כדי להשיג את האפקט המקסימלי, אתה צריך להתכונן כראוי ללכת לסאונה יבשה:
במשך יום יש צורך להפסיק את השימוש במשקאות אלכוהוליים ומזונות שומניים. כמו כן, מומלץ להוציא מהתזונה סוכר ומלח, השומרים על מים ותורמים לנפיחות ולקילוגרמים עודפים.
ביום הביקור אוכלים מזון מהצומח – פירות יער, פירות, ירקות. לא מומלץ לאכול דגים, בשר או ביצים בחום בגלל העובדה שבחימום משתנה המיקרופלורה של המעי, ועלולים להופיע כאבים.
מראש צריך להכין הרבה מים (מספר ליטרים) או תה/מיץ. באמבטיה אתה צריך לשתות הרבה כדי לא לעורר התייבשות. אפשר להשתמש בחליטות פירות יער או במרתח צמחים ותה עם לימון. בנוסף להרוות הצמא, משקה כזה יפצה על המחסור בויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון ויסודות קורט מועילים.
אפשר להכין סקרבים או מברשת עיסוי ולעשות עיסוי אנטי צלוליט. זה מתבצע עם מברשת על גוף יבש, המאפשר לך לפזר את הדם ולקלף תאים מתים של האפידרמיס.
יום לפני, להתרחץ עם סבון או ג'ל. ביום רחצה, עדיף לסרב לקוסמטיקה מבוססת סבון, כי הם מייבשים את העור.
בעת ירידה במשקל, מומלץ להצטייד במחברת בה ירשמו הנפח והמשקל לפני ואחרי ההליך.

איך לשמור על האפקט

בהליך אחד, אתה יכול לרדת עד 3 קילוגרם, במיוחד אם יש עודף של נוזלים בגוף. חשוב להבין שלמחרת המשקל יהיה יותר, וזה נורמלי. כדי לרדת במשקל ולשמור על המשקל, אתה צריך לבצע עבודה ארוכה ושקדנית על עצמך. לשם כך, ישנן מספר המלצות ממומחים:

1. יש להשתמש בסאונה באופן שיטתי, למשל, פעמיים בשבוע, בהתאם לכל הטיפים והכללים.

2. הקפידו על טיולים או ריצות באוויר הצח כל יום, זה מנרמל את תפקוד מערכת הנשימה, מבטל קוצר נשימה ומרווה את התאים בחמצן.

3. יש צורך לתקן את התזונה. נדרש לוותר על מאכלים מתוקים ומלוחים, חומרים משמרים, מאפים וממתקים. עדיף להתייעץ עם תזונאי כדי שיחשב את צריכת הקלוריות היומית, החל מהמאפיינים האישיים של הגוף.
בנוסף לשימוש בסאונה יבשה יש צורך בפעילות גופנית, תזונה נכונה ושגרת יומיום, כי השינה משפיעה באופן משמעותי על חילוף החומרים. עם חוסר שינה, שומנים תת עוריים מופקדים, אשר לאחר מכן מתקשים והופכים לצלוליט. לסיכום כל האמור לעיל, נציין כי סאונה היא אחד השלבים בדרך לגוף יפה וחטוב.

 

 

 

 

יש לנו עוד מאמרים:

סאונה לירידה במשקל
סאונה יבשה

סאונה לירידה במשקל

סאונה לירידה במשקל יכולה להיות מאוד יעילה בגישה הנכונה. סאונה יבשה מבצעת פונקציות שימושיות רבות – היא מרעננת, מנקה את הנשמה והגוף, ממריצה, משפרת חסינות

סאונה יבשה
ייצור סאונה

סאונה יבשה או סאונה רטובה מה ההבדל?

סאונה יבשה או סאונה רטובה מה ההבדל? סאונה יבשה או סאונה רטובה מה ההבדל? ישנם סוגים רבים ושונים של סאונות. חלקם נוצרו על ידי אבותינו,

השאירו את הפרטים על מנת
לקבל שיחת ייעוץ

ושרטוט אישי

חינם!!!

ימים
שעות
דקות

מהרו להזמין סאונה לפני עליית המחירים...