סאונה יבשה

סאונה יבשה ( סאונה פינית) – טמפרטורה ממוצעת 96°C, לחות כ-15%. ההליך מספק רגיעה מרבית, מחזק את מערכת החיסון ומשפר את המצב הכללי, מקדם את הניקוי הטבעי של הגוף באמצעות הזעה. לסאונה יש את ההשפעה הבולטת ביותר על העברת חום, זרימת דם, תפקודים אוטונומיים ומערכת העצבים המרכזית.

גלריה של הסאונות שלנו:

לאוהבי אורח חיים בריא ​

בקצב החיים המודרני, חשוב במיוחד למי שרוצה להצליח לשמור על רמות האנרגיה שלו. וזה אומר לדאוג לעצמך, לשחק ספורט ולנוח איכותי ושימושי. לכן, חשוב שבמלון אליו אתם יוצאים לחופשה יהיה כל מה שצריך בשביל זה, כולל אמבטיה טובה. כולם מכירים את תכונות הריפוי שלו. להלן הבונוסים העיקריים שאנו מקבלים עם אידוי רגיל:
  • ניקוי הגוף – תהליכים מטבוליים בגוף מואצים, עבודת הכליות מתגברת ורעלים ורעלים משתחררים דרך נקבוביות העור עם זיעה. במקביל, העור מאומן ומנקה.
  • אימון מערכת הלב וכלי הדם ומניעת מחלותיה. בטמפרטורות גבוהות, הדופק מואץ והעומס על הכלים גדל.
  • אוורור מערכת הנשימה – קצב הנשימה עולה, צריכת החמצן עולה, נפח העבודה של הריאות עולה.
  • הרפיה ומנוחה של מערכת העצבים – דאגות היומיום נסוגות ונשכחות, רמת חומצת החלב בגוף יורדת משמעותית, מתח נעלם. 
כל זה עוזר לשמור על הבריאות והנעורים, מגביר את הטונוס הכללי של הגוף ומחזק את המערכת החיסונית.
סאונה פינית היא אחד מסוגי האמבטיות, שיש לה את כל התכונות השימושיות שלה. המאפיין העיקרי של הסאונה הוא טמפרטורת האוויר, שיכולה להגיע ל-160 ˚С, והלחות הנמוכה יחסית שלה – 20–25%, כי בטמפרטורה כזו, תכולת אדים גבוהה יותר באוויר תצרוב את העור ודרכי הנשימה. לכן, האמבט הפיני נקרא גם סאונה יבשה. בעת ביקור בו, כדאי לעקוב אחר כללים פשוטים.
 
סאונה יבשה

כיצד להשתמש נכון בסאונה

קודם כל אתה צריך לאדות לפחות שעתיים לאחר האכילה. לפני הביקור בסאונה, התקלח חמים והתייבש במגבת יבשה. הזמן האופטימלי לבילוי בחדר האדים הוא 10-15 דקות. עם זאת, תמיד עדיף להקשיב לעצמך ולרגשות שלך.
ארבע הטמפרטורה בתוך הסאונה תלויה בגובה המדף. אם אתם עדיין מתחילים ולא בטוחים בעצמכם, בחרו במדפים נמוכים יותר. מומלץ להתרווח בסאונה בשכיבה.
 כדאי לשים כובע חם על הראש או לעטוף אותו במגבת כדי למנוע מתח רב מדי על כלי הראש. עדיף לבלות את הדקות האחרונות בחדר האדים בישיבה והורדת ראש כדי למנוע השפעות הלם על הכלים כשאתה יוצא החוצה.  לאחר סשן האידוי שלך, התקלח קרה או שחה בבריכה.
אתה יכול פשוט להירגע בטרקלין, לשתות. עדיף להרוות את הצמא עם תה ירוק חלש או צמחים או מים נקיים.

השאירו את הפרטים על מנת
לקבל שיחת ייעוץ

ושרטוט אישי

חינם!!!

ימים
שעות
דקות

מהרו להזמין סאונה לפני עליית המחירים...